Amsterdam Office

Amsterdam Office is gelegen op een unieke locatie op een steenworp afstand van het Vondelpark bij het Valeriusplein. Het is zowel met openbaar vervoer en eigen vervoer gemakkelijk te bereiken en er is genoeg parkeer ruimte. Er worden ( zonder wachttijd ) tevens parkeervergunningen door de Gemeente Amsterdam uitgegeven.

Het pand telt ongeveer 15 kantoorruimtes. De kantoorruimtes zijn variërend van grootte, van 11 m2 tot 65 m2. De all-in huurprijzen bedragen tussen €575,00 - €3.000,00 per maand.

Het concept in Amsterdam Office is dat alles inclusief wordt aangeboden. De Huurders ontvangen dus geen extra nota’s voor bijvoorbeeld schoonmaak, alarm, belastingen en dergelijke. Daardoor komt de Huurder niet voor verassingen te staan. In de huurprijs zitten veel faciliteiten inbegrepen zoals:

  • Receptiediensten/telefoniste op werkdagen van 09.00 tot 17.00
  • Postafhandeling
  • Gebruik koffie en thee
  • Schoonmaakdiensten
  • Energie zoals gas/water/licht
  • Gebruik telefooninstallatie, waarbij aan verhuurder ten behoeve van huurder doorberekende kosten netto aan huurder worden doorbelast
  • Gebruik faxapparaat en kopieermachine tegen kostprijs
  • ADSL verbinding
  • Aanbrengen van adres aanduidingen
  • Alle lokale en nationale belastingen, leges, waterzuiveringskosten enz.
  • Beveiliging pand

Het verschil met sommige andere aanbieders is dat door Amsterdam Office aangeboden tarieven dus echt all-in bedragen zijn.

Tevens bieden wij een vergaderruimte aan voor flexibele periodes. U bepaalt of u een uur, een dag, een maand of bijvoorbeeld een jaar wilt huren. De huurprijs voor de flexibele vergaderruimte is €25,00 per uur en €125,00 per dag.

Virtueel Kantoor

De meest economische manier om uw bedrijf te vestigen op onze locatie is een Virtual Office. Het geeft u de mogelijkheid om, terwijl u elders kantoor houdt, bijvoorbeeld vanuit huis of vanuit uw hoofdvestiging, uw activiteiten in Amsterdam te profileren en verder uit te breiden.

De voordelen van een Virtueel Kantoor zijn:

  • Zakenadres: Het gebruik van het adres van het Business Center voor uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel en in het plaatselijke telefoonboek;
  • Direct een professionele bedrijfsuitstraling: Amsterdam Office beschikt over een representatieve receptie en wachtruimte waar uw bezoekers vriendelijk worden ontvangen. Uw bedrijfsnaam wordt vermeld bij de ingang van het pand samen met de namen van de andere bedrijven die bij Amsterdam Office gehuisvest zijn;
  • Telefoonbeantwoording: U krijgt een telefoonnummer die beantwoordt zal worden met uw firmanaam door de telefoniste en het gesprek zal desgewenst doorverbonden worden volgens uw instructies;
  • Postservice: U kunt uw post laten bezorgen op het adres van Amsterdam Office, deze zullen volgens uw instructies worden doorgestuurd;
  • Vergaderruimte: Representatieve vergaderruimten staan tot uw beschikking.
  • Secretariële diensten: Het uittypen van documenten, verzorgen van een mailing, het reserveren van hotelkamers of vliegtickets, we helpen u er graag bij!

We zetten de verschillende mogelijkheden voor een Virtueel Kantoor voor u graag op een rij:

1. Virtual Office Telefoonservice:

  • Persoonlijke telefoonbeantwoording met uw firmanaam tijdens kantooruren;
  • De telefoongesprekken worden doorverbonden naar een desgewenst telefoonnummer of u ontvangt de boodschap via e-mail
  • De kosten hiervoor zijn €175,00 excl. BTW per maand;
  • Tevens kunt u ook gebruik maken van flexibele huur van vergaderruimten voor uw afspraken voor €25,00 excl. BTW per uur/ €125,00 excl. BTW per dag.

2. Virtual Office Zakenadres:

  • Het gebruik van het adres voor inschrijving bij de Kamer van Koophandel;
  • Postbezorging en doorstuurservice;
  • De kosten hiervoor zijn € 175,00 excl. BTW per maand;
  • Tevens kunt u ook gebruik maken van flexibele huur van vergaderruimten voor uw afspraken voor €25,00 excl. BTW per uur/ €125,00 excl. BTW per dag.
Facebook Google+ LinkedIn